Blogger Layouts

:: kawan-kawan ::

J. E. N . D . E . L. A H. A .T. I .

Aku ingin hidup secerah mentari pagi
Yang menyinari di taman hatiku
Aku ingin seriang kicauan burung
Yang terdengar di jendela kehidupan

Aku ingin segala-galanya damai
Penuh mesra membuahkan ceria
Aku ingin menghapuskan duka dan lara
Melerai rindu di dalam dada

Sedamai pantai yang memutih
Sebersih titisan embun pagi
Dan ukhuwah ini pasti berputik
Menghias taman kasih yang harmoni

Seharum sewangi kasturi
Seindah ceria pelangi
Segalanyakan bermula di sini
 
Kalau ak ngah jiwa kacau, ak suke layan lagu ni.....
lagu ni menggambarkan ape yg ak inginkan dlm kehidupan ak...
kdg2 ak rse ak hipokrik....ak mengikut je kehendak mse...
lgsg xikut kate hati....
moge suatu hari nnt ak mampu...
membuatkan kata hati mengawal segala ape yg ak lakukan..:)
pemandangan dr balai cerap....

tyme camping kat air terjun bekok,segamat...

 

4 comments:

Silent said...

haha.aq pon suke juga. takpe..someday, semua luka tu hilang.doa je banyak banyak. =) btw, ko perasan tak aq letak link blog ko kat tepi tepi blog aq tu? tengok aq rename blog ko jadi ape.hehehe

siti habsah said...

hehe.. xde la..kdg2 je luke tu dtg....6t selalu die sembuh sendiri....:) ape yg ko bwat?? jap ak tgk eh...huhu

KiN said...

hidup xslalunya disisi pelangi.hehe.kadangkala ddtginya hujan, kdg-kdg ribut, kdg-kdg taufan, tp lepas tu didtgkan pula matahari, maka dptlah kite melepaskan kerinduan pada pelangi

siti habsah said...

tu la... payah nk cari pelangi ni...
sbb tu xsume org idup seindah pelangi....hihi...

p/s :cane sakin jumpe blog ak nih???huhu